EN ACIMASIZ TİKTOK ŞAKALARINA TEPKİ!

  görünümler 847,799

TepkiKolik

13 gün önce

TRpost'da şaka (prank) kanallarına çok alışığız ama günümüzde Tiktok platformunda da bu tarz videolar çok fazlalaştı. Biz de Tiktok platformunda yer alan acımasız şakalara tepki verdik. İyi Seyirler:)
---------------------
Kanal Sahibi: Burak Tatlıcı
buraktatlici
Bu bölümde tepki veren kişiler:
Mert Soydan - 29 yaşında
mertsoydan
Burak Topel - 29 yaşında
buraktopel
www.twitch.tv/butotv
Gözde Gürbak - 28 yaşında
gozdegurbak
Anıl Kaya - 29 yaşında
anillkkaya
www.twitch.tv/looptrip
Dalia Kittani - 25 yaşında
daliakittani
----------------------
İşbirlikleri için: tepkikolik@creatorstation.com
Twitch Kanalımız: www.twitch.tv/dasquad
Instagram Hesabımız: tepkikolik
Tepki verilmesini istediğiniz videoları, oyunları, yemekleri ve eşyaları yorumlara yazabilirsiniz:)

YORUMLAR
Sema yüce
Sema yüce 6 saatler önce
mert yataktan klkıp gelmiş : D asdfadfgasdfg
Berat DEMİR
Berat DEMİR 6 saatler önce
00:00 iPhone 12 mi gösteriyorumdur
Barış Döner
Barış Döner 11 saatler önce
slander man şakasını bana yapsalardı şuan acildeydim
Beyza byres
Beyza byres 22 saatler önce
bize bu ekiple gelin xd
Tergul Eliyeva
Tergul Eliyeva Gün önce
7:51 karantinada yapmıştır
Ilgınsu Gümüş
Ilgınsu Gümüş Gün önce
Bu videoda mert abiye acayip kıl oldum ota boka fake diyip duruyo,iyiki bi öğrenmiş fake kelimesini ya. Fake olsa nolur olmasa nolur,kurguyu genel olarak yorumla o zaman ne kadar can sıkıcısın ya.
모든 우상을 존중하다특별하다
모든 우상을 존중하다특별하다 Gün önce
K pop şarkılarına tepki serisi gelsin 👇
Tomris Su
Tomris Su Gün önce
İngilizce bilmeyenler için bir açıklama olsaydı keşke.
nebula online
nebula online 2 gün önce
Abii anılın saçı çoksell olmuşş
Yağmur malcı
Yağmur malcı 2 gün önce
nobody: Anıl: Döverim
Ebrar Kaya
Ebrar Kaya 2 gün önce
Gözde ne cadısın ya fkxoglşlkgnc
Michael Williams
Michael Williams 3 gün önce
şu yürüyen merdivende kadının telefonunu alan çocuğun seandoesmagic diye bi kanalı var büyük bi ihtimalle staged o video
Sebiha Çelebi
Sebiha Çelebi 3 gün önce
0:30 aklıma gelen: -sürpriz yapmayı severmisin zafer ? -severim -ne tarz sürprizler yaparsın mesela ? -sürpriz yaparım Aynı şekilde söyledi beheheg
S A
S A 3 gün önce
MERT VE BURAĞI NİYE YANYANA KOYMUYORSUN BURAAAAK AÇIKLAAA
Ahmet Hakan Bolat
Ahmet Hakan Bolat 3 gün önce
Gözde çok iticisin
Erkan Ocak
Erkan Ocak 3 gün önce
kaş organdır.ilgilenenlere duyrulur.bence kaş kesmek ağır aptallık yani
The mistikTr00
The mistikTr00 3 gün önce
0:39 bildirimleri kapatın diyor sjsjsj
Meryem Bugu
Meryem Bugu 4 gün önce
Burak tiktok şaka kanalı açmasın diye like atmayan KRAL VE KRALİÇELERE SELAM OLSUN 🤣
semiha
semiha 4 gün önce
7:06 sese baak oursgdflıdyfhsgıuger
Mehmet EMİN
Mehmet EMİN 4 gün önce
Videolarda çok boş yapıyonuz
Zehra Yılmazer
Zehra Yılmazer 4 gün önce
18:56 yaa gözde bizde suyla uyandırılmayı çok severiz (seni seviyorum)😂😂😂
Ecem Şerif
Ecem Şerif 5 gün önce
Mertin her videoya bi kulp bulması bitek beni mi rahatsız ediyor
Muzaffer Öztürk
Muzaffer Öztürk 5 gün önce
özürü kabul etmiyorum eğleneyim diye geldim rencide olup döndüm aw şxöazöaösöd
Louisiana Woman
Louisiana Woman 6 gün önce
Anıl'ın gün geçtikçe Messiah'e benzemesi peki 🤭
Abdülmuttalip AKA
Abdülmuttalip AKA 6 gün önce
Burki merte ayıp ediyon
mesai boombomm
mesai boombomm 6 gün önce
Gözde çünkü onlar türk kızları gibi kompleksi li kezban deyil 😁
VoltRa
VoltRa 6 gün önce
11:23 ben gerildim :D
toprak koç fan
toprak koç fan 6 gün önce
lütfen hepsini oku - 1 leyin
faruk caglak
faruk caglak 6 gün önce
burak konuşmayı uzatmak için katılmıyor kimseye arkadaşlar
Pınar
Pınar 6 gün önce
Video boyunca merti skipledim
ÇilekKız
ÇilekKız 6 gün önce
Burak abi ingilizce yerleri cevirirmisin
ÇilekKız
ÇilekKız 6 gün önce
15:40 konuyu anlatabilecek biri var mı?
ÇilekKız
ÇilekKız 6 gün önce
2:50 ağzımda yemek vardı yaaaa 🤢💩🤦🏻‍♀️
Nur Kv
Nur Kv 7 gün önce
Anılın herkesi dövmesi djjdfkkfk
BETÜL UĞUR
BETÜL UĞUR 7 gün önce
19:28 deki telefon almaa şakasında acaaba kartlıkları neden aynı yoksa aynımyerdeöi çalışıyorlar fake oldupu çok bellliiii o kaş kesmelerde fake shop yada makyaj sizde inandınız yaniiii
Muzaffer Aygün
Muzaffer Aygün 7 gün önce
16:25 😐
PøtterMeów
PøtterMeów 7 gün önce
Nobody: Gözde: nefes alır* Yemin ederim tüm yorumlar böyle. 🤦🏻‍♀️
Neyse Ne¿
Neyse Ne¿ 7 gün önce
Gözde ablanın en son anlattığı çok iyi ama benim kardeşim kafama dambıl attı 4 kiloluk
He Yav
He Yav 7 gün önce
Anıl ne tahammülsüz adamsın her şeyde ya çekip giderim ya döverim diyo
ART LİFE
ART LİFE 7 gün önce
videoyu beğenmeyenler muzafferler :D
Vmin
Vmin 7 gün önce
6:12 yeni intro müqqqqqqemmelll olmuşş
Tayleań
Tayleań 7 gün önce
8:13 teki videoyu nasıl bulabilirim
şevval Kılıç
şevval Kılıç 7 gün önce
Anıl neden sevgilisinden ayrılmış çok tatlılardı:(
Dua Getir
Dua Getir 7 gün önce
Paranormal/Korku istiyoruz Anıl Abi!!! 💖💖💖.!.
Sevdegül Yılmaz
Sevdegül Yılmaz 8 gün önce
Hiç kimse: Gerçekten hiç kimse: Anıl: Abi dalarım burnunu kırarım çok pis döverim 😂
Berivan ABİ
Berivan ABİ 8 gün önce
14.59 dakini bir tek benmi anlamadım
Umut ege Özbayramoğlu
Umut ege Özbayramoğlu 8 gün önce
5:35 replay button
Turşu Bidonu TV
Turşu Bidonu TV 8 gün önce
Nobody: Anıl: Kim temizleyecek !?
Turşu Bidonu TV
Turşu Bidonu TV 8 gün önce
Gözde:Ne kadar işsiz.Bununla mı uğraşmış? Burak T.:Heee
Butterfly Ada Aydın
Butterfly Ada Aydın 8 gün önce
Tepkikolik ekibi: Ya kalp krizi geçirse..... Seviliyosunuz 💜 Panarolmal videolar gelsin
Turşu Bidonu TV
Turşu Bidonu TV 8 gün önce
Aaa Topel şapka takmamış 😂
aja cakan
aja cakan 8 gün önce
Abi slime sıcak su ile çıkmıyo çok kolay
Tiana
Tiana 8 gün önce
yaşasın Gözde'den hikayeler geri döndü
Ömer Demir
Ömer Demir 8 gün önce
Bir keresinde ikizim kafama kocaman slime atmıştı 2 sat uğraştık zarzor çıktı
Berfin Gerehan
Berfin Gerehan 8 gün önce
😳😂
Ebru Arslandaş
Ebru Arslandaş 8 gün önce
Olm sınavlar başlıyo ne bok yicezzz
Mihriban Azak
Mihriban Azak 8 gün önce
Gözde'den hikayeler, 💚💜💜💜
Salih guex
Salih guex 8 gün önce
Abi kız gitse banyoya girse slime gecer
POS FACT
POS FACT 8 gün önce
iki gözümüzün çiçekleri bize de abone olun be 😍
Aleyna Akçay
Aleyna Akçay 8 gün önce
7:53 +bunla mı uğraşmış -heee
Gizem Karacan
Gizem Karacan 8 gün önce
Gözdee çok zayıflamışsın kız çok güzelsin 🤗💜
Gizem Karacan
Gizem Karacan 8 gün önce
Kötü şakalardan nefret ederimm 😏💜
Gizem Karacan
Gizem Karacan 8 gün önce
Efso video olmuş 👌💜
Gülseren Gül
Gülseren Gül 8 gün önce
Peki mertin her şeye fake demesi hahhagagsjdhue
Su Su
Su Su 8 gün önce
Keşke videoların altına türkçe altyazılarını koysaydınız nerdeyse videoların çok azını anladım.
Alptekin Çetin
Alptekin Çetin 8 gün önce
Anıl Kaya, Lazio lu Luis Alberto ya benziyor.
Bordo Bereli
Bordo Bereli 8 gün önce
Dalianin saci hep boyle kalsin yakismiyo baska turlu
C O F
C O F 9 gün önce
YAW KAŞ KESMELER FAKE FAKE GÖRMÜYORMUSUNUZ YA SHOPU ALLA ALLA VİDEOLARI İYİ GÖZLEMLEYİN LÜTFEN
Legorn
Legorn 9 gün önce
1:14 WŞFMWLFMWLFMELGMELGMEVLMEGLEGOE ABLA O NASIL DURUŞ SALDIRMA POZİSYONUNA GEÇMİŞSİN
Fatıma Emre
Fatıma Emre 9 gün önce
Dalia çok tatlı şirin bir kız ve genelde haklı (benim gördüğüm kadarıyla) 💕
Fatıma Emre
Fatıma Emre 9 gün önce
Yürürüm Mert: Fake bu
Dilan Ecrin Aydın
Dilan Ecrin Aydın 9 gün önce
Anıl yaaa alemsin her şeyi ve herkesi dövmeyi planlıyorsun jfhfhfhfhfhhfhfh
BOOK SHELF
BOOK SHELF 9 gün önce
Mert! SORDUK MU?
BOOK SHELF
BOOK SHELF 9 gün önce
Yav bütün video boyunca Anıl'ın kırmızı çizgilerini dinledik. Çok pis doverim, ağzını burnunu kirarım, şöyle yaparım biyle yaparım, şaka ols bile bunu kaldıramam cart curt. Kendinizi bu kadar önemsemeyin yaav.
GerlaB
GerlaB 9 gün önce
Mert:biliyorum Mert:fake
BOOK SHELF
BOOK SHELF 9 gün önce
GÖZDE'DEN HİKAYELER KITAP KAPAĞINI ESKİ HALİNE GETIRMEZSEN ALLAHIM ALLAH OLMASIN TAKİBİ BIRAKIRIM. BIR OLUŞUMUN GELENEĞİ HER ŞEYİDİR. ONU FARKLI KILAR. KOCA BURUNLU BEBE. ANLADIN MI?! Sırf bu yüzden dislike a basacağım.
Beren Deniz
Beren Deniz 9 gün önce
Ama o kaş şakası kesin fake çünkü yere kaşları dökülmüyor
hadi Yusuf cihangir
hadi Yusuf cihangir 9 gün önce
Anıl şu pilot şakasında tramva yaşatır dediya aklıma barış hocanın adam öldü diyişi geldi
Beyza Nur Kabasakal
Beyza Nur Kabasakal 9 gün önce
Mert videolardan sadece zevk almaya bak Allah çarpsın yoruyorsun ya
neoxt12
neoxt12 9 gün önce
ya eski tepkikoliyi özledim😐
Kaan Karaçor
Kaan Karaçor 9 gün önce
5:24 = @mcı
Emir Malkoç
Emir Malkoç 9 gün önce
Yav kardeşim bir reklam izlicem aralara video koymuşunuz
efe bey
efe bey 9 gün önce
Mert Soydan= FAKE BU
Yusuf Cikcik
Yusuf Cikcik 9 gün önce
11:10 ne güldüm amkk 😂😂😂😂
fatih52
fatih52 9 gün önce
4:15 senkronize bi şekilde aynı tepkiyi verdik.
Editler'in En İyisi Burada
Editler'in En İyisi Burada 9 gün önce
14:55 i anlamadım olayı biriniz anlatabilirmisiniz
mahir qafarov
mahir qafarov 9 gün önce
5:35
Özge Pehlivan
Özge Pehlivan 9 gün önce
Hüseyinn neredeeeee gelsin artıkk
Arda Kayım
Arda Kayım 9 gün önce
Şu Anıl'ı bir sevemedim ya
NOVA
NOVA 9 gün önce
8:28 o haraketi annesine yaptı orda ben olsam o abisi yerinnde o çocuğun kafasını patlatırdım bak haraketlere
Bruh Moment
Bruh Moment 9 gün önce
15:00 daki ni anlatabilir misiniz
希望
希望 8 gün önce
sevgilisinin adini degil de baska bir erkegin adini soyleyerek saka yapiyo
batu er
batu er 9 gün önce
anılın derdinin yanlızca temizlik olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam
Nazmi moho
Nazmi moho 9 gün önce
Burak, Mert in videolarda olmaması için ne kadar istiyorsun fiyat söyle:)
Aylin Yesil
Aylin Yesil 9 gün önce
Gözde den hikayelere bayilan tek kisi ben olamam demi yaaa KAJSHSHAHAJJA
Caner Taviş
Caner Taviş 9 gün önce
15:57 inşallah hıhıhıahjabajqbakpğğğğ
Arda Turkak
Arda Turkak 9 gün önce
Gözde sen nasil bir kralsin yaw
Berat Delil
Berat Delil 9 gün önce
güzel bi reklamdı araya 1 2 tane video koymuşsun onları koymasan güzel bir reklam olur
Asyaa
Asyaa 9 gün önce
Bu anıl, türk oyunculardan birine acaip benziyordu ama kimdi ya adını unuttum
yeis‡sx
yeis‡sx 9 gün önce
Aras Karafil The Boss.
Ufuk ŞAHİN
Ufuk ŞAHİN 9 gün önce
0:31 pandik sj
Merve Uzun
Merve Uzun 9 gün önce
Mert bi sal da izle
Yılmaz Erdoğan - Keşke Gelsen (Klip)
5:08
Yılmaz Erdoğan
görünümler 84 B
NARKOZ ETKİSİNDEKİ İNSANLARA TEPKİ!
19:29
TepkiKolik
görünümler 854 B
YOUTUBERLARIN TİKTOK VİDEOLARINA TEPKİ!
31:24
TepkiKolik
görünümler 1,1 Mn
DÜNYANIN EN LEZZETLİ YİYECEKLERİNİ DENEDİK!
22:08
YOUTUBER ŞARKILARINA TEPKİ #6
23:01
TepkiKolik
görünümler 953 B
ŞUBAT AYI VİRAL VİDEOLARINA TEPKİ!
17:06
TepkiKolik
görünümler 546 B
Yılmaz Erdoğan - Keşke Gelsen (Klip)
5:08
Yılmaz Erdoğan
görünümler 84 B
Hamile Vampir/ 13 Komik Hamilelik Durumu!
10:01
Troom Troom TR
görünümler 146 B
Maraşlı 8. Bölüm
2:6:10
Maraşlı
görünümler 3,5 Mn
Sen Çal Kapımı 34. Bölüm Fragmanı
0:43
Sen Çal Kapımı
görünümler 3,6 Mn
Kardeşlerim 2. Bölüm
2:14:32
KARDEŞLERİM
görünümler 1,5 Mn
Seni Çok Bekledim 6. Bölüm Fragman
0:45
Seni Çok Bekledim
görünümler 742 B