KOMİK SAHİBİNDEN.COM İLANLARINA TEPKİ!

  görünümler 811,581

TepkiKolik

Aylar önce

Birbirinden komik, birbirinden tuhaf sahibinden sitesinden ilanlara Tepki verdik. İyi Seyirler:)
---------------------
Kanal Sahibi: Burak Tatlıcı
buraktatlici
Bu bölümde tepki veren kişiler:
Gözde Gürbak - 28 yaşında
gozdegurbak
Anıl Kaya - 29 yaşında
anillkkaya
www.twitch.tv/looptrip
Orhan Erdinç - 29 yaşında
orhanburakerdinc
Yaren Kılıç - 22 yaşında
kilicyarenn
Ahmet Batuhan Çebi - 25 yaşında
ahmetbatuhancebi
----------------------
İşbirlikleri için: tepkikolik@creatorstation.com
Twitch Kanalımız: www.twitch.tv/dasquad
Instagram Hesabımız: tepkikolik
Tepki verilmesini istediğiniz videoları, oyunları, yemekleri ve eşyaları yorumlara yazabilirsiniz:)

YORUMLAR
merve tuncay
merve tuncay Gün önce
Orhan'ı görünce yüzümde tebessüm oluşuyor direkt:)
Enes Subaşı
Enes Subaşı 2 gün önce
Resimde orhan abiye görüp geldim
zaeek
zaeek 5 gün önce
bak beyefendilik dersi tam sana göre - niye ben şerefsiz miyim
Talha Burak Akçay
Talha Burak Akçay 7 gün önce
10.000km de Mercedes 200bin yahu
alçin yerlikaya
alçin yerlikaya 9 gün önce
Atasofya şahsi mülk o nedenden yok demeyin zamanında fatih sultan mehmet kendi parası ile (devletin parası ile deil )aldı genel kültür olsun :)
YUSUF BAYRAKÇI
YUSUF BAYRAKÇI 13 gün önce
19:32 - kaç yıl çalışmam lazım - öldükten sonra 175 yıl sonra
Said ERTAKUŞ
Said ERTAKUŞ 13 gün önce
bence o toros a 19.500 yazcakmış 195.000 yazmış
Gönül Akbaş
Gönül Akbaş 14 gün önce
yanlız torosta tofaşta bellı bı kmden sonra sıfırlanıyo
Sudenaz
Sudenaz 15 gün önce
Orhan inanılmaz yakışıklı olmuş görmeyeli
Iota
Iota 19 gün önce
Ters dönmüş eti puf kabusuma girecek.
Atmaca ASA
Atmaca ASA 20 gün önce
15:50 lan hayır awk mardin kilisesi satılır mı manyağın biri koymuştur ben mardinliyim ya dolandırıcı dır ya da keyfi dir 17:09 yaren altın az bile çok servet var onun içinde EDİT : GERÇEK OLABİLME İMKANI VARMIŞ :)
sude
sude 20 gün önce
YARENİN SONDA ELLERİYLE ASGARİ ÜCRET ALSAM KAÇ YILDA BU ADAYI ALABİLİRİM HESAPLAMASI YAPMASISKWODLWPDLWPDLWĞPDS HELP
old happiness
old happiness 20 gün önce
Ceketle kamerayı "yomalt"mayan da ne bilim ĞÜÜ1ŞSMVKĞBĞSMDLŞCLFMS gülmekten karnım ağrıdı
Scout's Game Diary
Scout's Game Diary 22 gün önce
Gözde seni çok seviyorum :) Benimle Çıkar mısın :D
Elif kkk
Elif kkk 22 gün önce
Anıl saçlarını kestir artık
Erdem Erdoğan
Erdem Erdoğan 22 gün önce
Batuhan once said: 135 milyona niye ayvalıktan ada alayım.. ayvalığı alırım
gazi ünver
gazi ünver 22 gün önce
En değerli Antikalar Eski Dostlardır
Eray Birkış
Eray Birkış 23 gün önce
Abi 8 sene önceki eti pufu almak için arasan muhtemelen satıcı baktık alan yok bizde yedik gibi bir cevap vericekler hahshsb
*sıla*
*sıla* 23 gün önce
bu gözde niye böyle gıcık
Mehmet Kaya
Mehmet Kaya 23 gün önce
9:30 dayıma sıfır Honda Civic aldık 170.000 lira sadece
hazar şahin
hazar şahin 23 gün önce
yaren tosun gibi olmuş....
Mehmet Radari
Mehmet Radari 24 gün önce
Geçen hafta zengin insanların evlerine tepki videosunda, “abi ne gerek var”, “görgüsüzlük” diyordunuz şimdi param olsa alırdım olurdu ha? Güldüm.
buse
buse 24 gün önce
ilk başlarda konular çok iyi ama tepkiler kötüydü sonra konular da kötüleşti şuan böyle 4 aydır falan konular da tepkiler de çok iyi allah bozmasın kardeş
toplama bilgisayar
toplama bilgisayar 24 gün önce
Ne antika, paslanmış lan jsözzözö
toplama bilgisayar
toplama bilgisayar 24 gün önce
Bu batuhan, fatmagülün suçu ne'deki erdoğana benziyor
Merhaba Demeden By
Merhaba Demeden By 26 gün önce
Biz ev bakıyoduk adamın biri camiyi çekmiş içinde adamlar namaz koliyi goruyon yani üstünede şey yazmış acil satlik villa ujvifyzivuxux
nil altintas
nil altintas 26 gün önce
bir şey diyim mi bu like için bekleme işi çok iyi olmuş. kaç senedir izliyorum ama videoları beğenmeyi unutuyorum cidden. şimdi hemen beğeniyorum devam ediyorum aşırı iyi olm
Eymen Sarı
Eymen Sarı 26 gün önce
1:45 12 k aynen
Rüya Ödemiş
Rüya Ödemiş 27 gün önce
Keşke hep bu ekip olsa hiç değişmese! 😩
Özgür Özdemir
Özgür Özdemir 27 gün önce
Orhan ülkü ocağına reis olmuş da haberimiz yok.
Hatice gül Çalis
Hatice gül Çalis 27 gün önce
11:1 deki adam micheal fassbender değil mj
Aysun Yılmaz
Aysun Yılmaz 27 gün önce
niye ulan ben şerefsiz miyim???????????? 11:04
Kurthan
Kurthan 27 gün önce
Ben kamerayı güdümlü sandıydım meğer gözlüklü yamultmuş
Ramazan Aydoğmuş
Ramazan Aydoğmuş 28 gün önce
Yareni sevenler burdamı...
Elif Kaya
Elif Kaya 28 gün önce
15:35 Rahibinden satılık kilise
Eli Mammedov
Eli Mammedov 28 gün önce
Ben eti pufu alır 500-e adamın karşısında da yerim sırf adam şok olsun diye
Vauxhra x25xev
Vauxhra x25xev 28 gün önce
Videonun kapak fotoğrafındaki edit kime ait bilmiyorum ama “Çıtır Hasarlı Mercedes” yazıyor araba Peugeot 206
singu
singu 28 gün önce
Anıl emo boy gibi PXDKXNSLCNELCNLEN
İlker
İlker 28 gün önce
Gözde abla bende Şebinkarahisarlıyım :D
Berkay y
Berkay y 28 gün önce
İlk Mercedes mantıklı bu arada sadece ruhsat ve plakası 10 bin eder motor şanzımanı satsan 20 bin eder.
ibrahim Geciken
ibrahim Geciken 29 gün önce
Bizde çalıştım dükkanda hayırsız evlatdiye bikişiyi ekledik
Süleyman Karatay
Süleyman Karatay 29 gün önce
Tank geçmiş üzerinden
BugsBunny
BugsBunny 29 gün önce
Yalnız o toros o kadar eder tam yeride fiyat
Muhammed Başer
Muhammed Başer Aylar önce
9:06 jitem farkı
GEZİYORUM GÖRÜN
GEZİYORUM GÖRÜN Aylar önce
Flash tv de daha iyi oynuyolar
Eliz Polat
Eliz Polat Aylar önce
gözde herşeye bence makul diyo ya sdfghjlubxleyxsjcj
VTVS 9999
VTVS 9999 Aylar önce
5:08 küfretceği zaman kafayı çıkarmıştır .d
Gözde Ergin
Gözde Ergin Aylar önce
Orhan'ın bıyıklarının simetrik olmaması bir tek beni mi rahatsız etti ya
Aleyna Citlak
Aleyna Citlak Aylar önce
Oha Gözde Giresunlu muuuu
Selin n
Selin n Aylar önce
GOZDEDEN HIKAYELEER
Slowed & Nightcore Remix
Slowed & Nightcore Remix Aylar önce
Ah be Yaren ama bilmiyorsun ki hayat ve hayal arasındaki tek fark TL'dir
Deniz Koç
Deniz Koç Aylar önce
ben sahibindende satılık atom bombası gördüm 500.000 euro açıklamasıda patlatmayın ölürsünüz ama artık ilanlardan kalkmış
•AsoCan Aso•
•AsoCan Aso• Aylar önce
9:10 Ooo onun kırmızısı benim dayımda var. Hala da kullanıyo. Renault Tonos dimi? He ksjsksj (Koleksiyonun tek parçası felan değil sanırım)
Harun Baş
Harun Baş Aylar önce
Cinayet masası
Azat Can Çiftçi
Azat Can Çiftçi Aylar önce
Orhan, Gözde, Batuhan ve Yaren her bölümde olsa hiç sıkılmam :)
Ghost Dog
Ghost Dog Aylar önce
Bazı yanlış yazanlar olmuş rakamları çünkü bizimde başımıza geldi oyle bisey :D
Yunus Kölemen
Yunus Kölemen Aylar önce
Gözde abla adamı satsalar alacaktı
Marijo Matejasevi
Marijo Matejasevi Aylar önce
Leila 👸🇧🇦 Reynmen 🤴🇹🇷💏👧👶👼🤴 sultan Reynmen baba 👸 dama Leila anne 👶 bebek Franćeska 🙏 Amin 💏 Reynmen 🇹🇷 Leila 🇧🇦🏡 Vašorovići Hersek 🏰 Ljubuški Hersek Stjepan kosača Kotromanić 💏 kiss 👸 dama Leila anne 🤴 sultan Reynmen baba 👧 Jadranka 👶 bebek Franćeska 🙏 Amin 👼 Ljubuški Hersek 👮 polis Reynmen 👨‍👩‍👧‍👧 Reynmen Leila Jadranka i bebek Franćeska 🌍 Neptun 🧜 Leila balik 😘😍💋👄♥️💖💗💓💕💞❤️❣️
BU GMAİL MURO TARFINDAN SİKİLMİŞTİR
BU GMAİL MURO TARFINDAN SİKİLMİŞTİR Aylar önce
BATUHAN : 21000 kilometrede olduğunu ekspertizci bilir YİNE BATUHAN : OLUM BEN GALERİCİMİ OLSAM ARABA İLE İLGİLİ ÇOK BİLGİM VAR
Soner Keleş
Soner Keleş Aylar önce
8:23 gözde topram çıktı ulan, bi dursun özbek bi gözde daha sırtımız yere gelirmi bee
bedirhan
bedirhan Aylar önce
Anıl behzat ç. olmuş
nghn DRK
nghn DRK Aylar önce
Görüyorum ki kimse X-Men izlememiş O beyefendilik dersi vereceğini iddia eden beyefendinin ilanındaki bey Michael Fassbender nam-ı diğer Magneto
Gözlerin Ela
Gözlerin Ela Aylar önce
Orhan: ikinci el aldığın şeyleri mi göstericen nxmsswımn
Game time
Game time Aylar önce
devamı gelsin
Beyzanur Koç
Beyzanur Koç Aylar önce
Orhanın bıyıkları çok tatlı olmuş😂
EmiR
EmiR Aylar önce
Kapak fotosu Peugeot 😀
Melek Kapkiner
Melek Kapkiner Aylar önce
👍
Herşeyden Biraz Biraz
Herşeyden Biraz Biraz Aylar önce
2:14 bence ağaç düşmüş
oğuzhan demirtaş
oğuzhan demirtaş Aylar önce
10:30 gözde ablanın hikayelerine batılıyorum devamlarını bekliyore
schopenhauer
schopenhauer Aylar önce
Orhan gün geçtikçe yakışıklı oluyor ya sinsice ilerliyor adam kas falan yapmış 😜
Mehmet Akif Bozkır
Mehmet Akif Bozkır Aylar önce
15.45 da hızı 0,5 yapınca gülme krizine girdim
suse
suse Aylar önce
Yaren büyü artık
Sefa
Sefa Aylar önce
65.000 tl lik bisikletin 65 tl olduguna eminim ama kanitlayamam
yiğit er
yiğit er Aylar önce
Gözde ablanın hikayesi introsundan kısa sürüryo.
MUHAMMET 126
MUHAMMET 126 Aylar önce
nobody: içinde yatır var yaren: çıkartırız
miray mamur
miray mamur Aylar önce
Acun abi adayı satıyor
Knowledge Island
Knowledge Island Aylar önce
Sonuncu adayı alıp devletini kurmak isteyen bi benmiyim😀
РєЯЅοИᾂ
РєЯЅοИᾂ Aylar önce
lan dvrhefdbfhtj tam like attım gözde deiki bastıar çok iyiydi 8:58
Rekterime
Rekterime Aylar önce
Yaren: İngilizce küfür edem hawli olam sj
Duhan Uzer
Duhan Uzer Aylar önce
Gözde giresunlu mu???
Utku Arhan Boyalı
Utku Arhan Boyalı Aylar önce
Babam da beni ilana koymuştu. Arayanda oldu ha (!).
şeyma dursun
şeyma dursun Aylar önce
orhan abi çook ttalı yaaaaa aşıırı tatlı her videoda çok tatlı konuşması felann
Alperen Murat
Alperen Murat Aylar önce
Sivasta ikamet ediyorum aslen Erzincanlıyım. Burada da tarihi bir Süryani kilisesi var ve özel mülk zamanında büyük ihtimalle Cumhuriyetin ilk yıllarında Vakıflar böyle mekanları kişilere satıp devretmiş. Sahibi şuanda ahır olarak kullanıyor baya bir de sahiplenmiş etrafını çitle kapatmış her yeri tellemiş falan. Nokta noktanın evladı milletin ibadethanesini niye ahıra çeviriyon bize yapsalar dünyanın herhangi bir yerinde hoşumuza gider mi derler adama ama öyle işte. İlk defa kanalı gördüm güzel içerik olmuş katkı yapayım dedim.
Fırat Arslan
Fırat Arslan Aylar önce
Napim
Fatemeh Akbari
Fatemeh Akbari Aylar önce
Orhan: Bunlar bildiğin şakasına herhalde. Takılmışlar bence 😂😂
ahmet dahi berber
ahmet dahi berber Aylar önce
Sanirim yanlis bilmiyorsam bafa golude bir sahsa ait
Elraen İle Yarılmaca
Elraen İle Yarılmaca Aylar önce
Abi uzun yorum yazamıyım abi
Elraen İle Yarılmaca
Elraen İle Yarılmaca Aylar önce
Abi izlermisin abi
Elraen İle Yarılmaca
Elraen İle Yarılmaca Aylar önce
La abi artık vidyomu izle ya yalvartma be abi
Elraen İle Yarılmaca
Elraen İle Yarılmaca Aylar önce
La abi artık
Elraen İle Yarılmaca
Elraen İle Yarılmaca Aylar önce
La abi
Elraen İle Yarılmaca
Elraen İle Yarılmaca Aylar önce
La
Emir Sercan Karakoc
Emir Sercan Karakoc Aylar önce
Anıl kaya o saçları kes ben yakında Instagram da emo diye adın çıkar taklit edilirsin :)))
Melis Çağlayan
Melis Çağlayan Aylar önce
orhanın bıyığı çıkmış :d
Ömer Ayaz
Ömer Ayaz Aylar önce
Biz babamla birşey görmüştük 80k Passat belli vurmuş ama şey yazmış " Arabayı yıkarken kayıp düştüm,kapı yamuldu" olay 2,5 yıl once
Aziz Anbar
Aziz Anbar Aylar önce
0:50 get yoktu o zamanlar lisedeydim diyor. GET 20 seneden fazladır var. dolandırıldın diye niye sıkıyosun
Betty
Betty Aylar önce
Yaren kahverengi arkaplanla çok güzel durmuş
merve KN
merve KN Aylar önce
Gözdenin vizyonsuzluğu peki.. yatırım yapacak olsam gözdeye sorar dediğini yapmazdım 👍
on üç
on üç Aylar önce
Azərbaycanda bunları AĞDAMLILARA ver mükəmməl satar😁
Eli Adgozelov
Eli Adgozelov 13 gün önce
:d
Rümeysa Altunışık
Rümeysa Altunışık Aylar önce
Ne antikası olm paslanmış hdbdhdb
sadwatcher
sadwatcher Aylar önce
O hareketi yanlış yapıyorsun karşim kalemi yan tutacaksın
ACUN ILICALI'NIN EXXEN PLATFORMUNA TEPKİ!
31:39
TepkiKolik
görünümler 942 B
Elanur - Tetik (Official Video)
2:30
Elanur
görünümler 2,2 Mn
Doğduğun Ev Kaderindir | 34. Bölüm
2:16:56
Doğduğun Ev Kaderindir
görünümler 540 B
İNTERNETTEN ALINMAMASI GEREKEN ÜRÜNLER!
23:56
TepkiKolik
görünümler 1,1 Mn
ANTİK ÇAĞ YEMEKLERİNİ DENEDİK
26:10
TepkiKolik
görünümler 1,4 Mn
YOUTUBERLARIN EVLERİNE TEPKİ! #2
28:58
TepkiKolik
görünümler 1,4 Mn
2020'DE EN ÇOK İZLENEN VİRAL VİDEOLARA TEPKİ!
31:43
Ramazan Programlarındaki Saçma Sorulara TEPKİ
13:16
OCAK AYI VİRAL VİDEOLARINA TEPKİ!
17:50
TepkiKolik
görünümler 903 B
CAN ACITAN VİDEOLARA TEPKİ
19:11
TepkiKolik
görünümler 947 B
Elanur - Tetik (Official Video)
2:30
Elanur
görünümler 2,2 Mn
Doğduğun Ev Kaderindir | 34. Bölüm
2:16:56
Doğduğun Ev Kaderindir
görünümler 540 B
Maraşlı 8. Bölüm
2:6:10
Maraşlı
görünümler 3,5 Mn
TozKoparan İskender 12. Bölüm
1:12:52
Tozkoparan İskender
görünümler 1,7 Mn
MÜKEMMEL ÖTESİ TİKTOK VİDEOLARI (Aşık Oldum)
9:10
Görkem Karaaslan
görünümler 209 B
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 54. Bölüm 2. Fragmanı
0:43