YOUTUBER ÇİFTLER GÖZ TAKİP CİHAZI İLE BAKMAMAYA ÇALIŞTI!

  görünümler 3,063,287

TepkiKolik

19 gün önce

14 Şubat Sevgililer Günü Özel bölümümüze hoş geldiniz!!! Muhteşem çiftleri konuk ettiğimiz bu bölümümüzde, kendilerine güzel bir sürpriz hazırlayarak Eye Tracker (Göz Takip Cihazı) hediyesini verdik:) Bu cihaz ile @Alper Rende - @Betül Çakmak , Fırat Albayram - Ceyda Kasabalı (@Noluyo Ya ¿ ), @Fırat Sobutay - Sezgi Kızılöz, @Damla Altun - @Uğur Şengül çiftlerine karşı cinsiyetten kişilerin "ilginç" videolarını izlettik:) İyi Seyirler!
Kanal Sahibi: Burak Tatlıcı
buraktatlici
---------------
İşbirlikleri için: tepkikolik@creatorstation.com
Twitch Kanalımız: www.twitch.tv/dasquad
Instagram Hesabımız: tepkikolik
Tepki verilmesini istediğiniz videoları, oyunları, yemekleri ve eşyaları yorumlara yazabilirsiniz:)

YORUMLAR
Elif Yel
Elif Yel Saatler önce
Burak abi Noluya Ya kanalını lütfen tekrar bir videoya daha konuk et 🤍
cellat 36 fan cellatinizim
cellat 36 fan cellatinizim 4 saatler önce
hayırdır bilader
hub RøXy
hub RøXy 5 saatler önce
Errkeklere geçince kapatan ben.🤣🤣
poyraz
poyraz 6 saatler önce
ya tozkoparan daki kötü adam değilmi hani cihan gil
kerim arslantaş
kerim arslantaş 12 saatler önce
13:03 fıratın mutluluğu
Efe yiğit
Efe yiğit Gün önce
Ceyda cey keske espiri yapsa
Zehra Kocataş
Zehra Kocataş Gün önce
Frat abi ve ceyada ablayı sevdigim kadar hiçbir çifti sevmjcem snırım tek güldüklerim onlardı yine fjfjfjfjfif
aslı bozkaya
aslı bozkaya Gün önce
Noluyo ya ekibi lütfen Giray abiyle daha çok video gelsin bide sami abiyle daha çok video gelsin
Panda Dafne
Panda Dafne Gün önce
21:58 ceyda ile fıratım rahatlığı el ele izliyorlar yaaaagg kdkslalammsmdmd
Panda Dafne
Panda Dafne Gün önce
Yorumlarda can istilası var
Firad Kalaf
Firad Kalaf Gün önce
Abi bunu nasil yapiyonuz lutfen soyle bu uygulama falanmi
Eğlence Dünyası
Eğlence Dünyası Gün önce
Ya Fırat tozkoparqn iskenderdeki cihangir değil i?????????
Mustafa Karaman
Mustafa Karaman 2 gün önce
Cihangiir
Mert Kucuk
Mert Kucuk 2 gün önce
Alper abi bağırmasa gece de izlenir
Rujdi Hadjiev
Rujdi Hadjiev 2 gün önce
Sa elim bana yeter 😂🤣😂🤣🤣
Emrullah Subaşı
Emrullah Subaşı 2 gün önce
Ricardo milosu açsaydınız bütün hepsi ayrılcaktılar😆😆😆
peachae
peachae 3 gün önce
2:15 doğum günüm 😙✌️
Çiğdem ÖZTÜRK
Çiğdem ÖZTÜRK 3 gün önce
13:00 YoK mU bAşKa KıZlAr Allah'ım bu ne ya 😂😂
yok yok
yok yok 3 gün önce
A
Eylül Zülkadir
Eylül Zülkadir 3 gün önce
Diger çiftler= aşkım bakmaaaaaa Ceyda,fırat= ceyda=bunun vücudu güzelmiş bak fırat=aaaaaa evet adamın hakkını yemeyelim baya çalışmış laoakaoqkwoakkakaa
_Nihad _
_Nihad _ 4 gün önce
Ronnie Colemana bakmamakmı olur ya
celikburock 8
celikburock 8 4 gün önce
4:50 o kadar güldüm ki bu kısma haahahahahhaahahaahahhahahh
Burak Kürtünlü
Burak Kürtünlü 4 gün önce
31 ağustos sj
Dilruba Boci
Dilruba Boci 4 gün önce
fırat abiyi toskoparan iskenderdeki iskenderi öldürmeye çalışan adama benziyor
Ahmet Bera Öztürk
Ahmet Bera Öztürk 4 gün önce
bende onlarla beraber bakmamaya çalışırken sevgilimin olmadığı aklıma geldi raatım hshsjsbsksbd
Arda Demirci
Arda Demirci 4 gün önce
Ceyda ve Fırat ilişkisi peki ❤️
Aysenur Büküş
Aysenur Büküş 4 gün önce
Leyligül ve çapçap reiz varsa canlar burada tabiki si 🤙🏻
alibaran butur
alibaran butur 5 gün önce
(Bu yorum 14 şubat geçtiğinde yazılmıştır.) Benim sevgilim olmadı zaten küçüğüm daha 10 yaşındayım ama tek bir sevdiğim var o da annem anneminde bugün doğum günü ona 2 kere çiçek aldım bir tanesi 14 şubatta 2. Cisinide bugün aldım. :))
Sudenaz Kart
Sudenaz Kart 5 gün önce
Ceyda Kasabalı güzelliği...🤍🥺
Çayyaş
Çayyaş 5 gün önce
Ceyda abla Luciferdaki Detective e benziyor😅😅
Kartopu
Kartopu 5 gün önce
Yayıncılar versiyonu da gelsin diyenler +1
cherrylips
cherrylips 5 gün önce
bissürü güzel ecchi anime varken snskjjlövçzxasdklkwe niye food wars
Uzumaki Naruto
Uzumaki Naruto 3 gün önce
Ayn qweqwe
Beren
Beren 5 gün önce
Gülmekten gözümden yaş geldi. Özellikle kadınların kısmında dkfjdıcjdjmv.
Emine Güven
Emine Güven 5 gün önce
Firat albayram tozkopatnda oynuyo
Selen pro
Selen pro 5 gün önce
Buraya sadece Fırat ve Ceyda için geldim
Ruslan Cabbarov
Ruslan Cabbarov 5 gün önce
Video başlanğıcı 07:28 (sonra təşəkkür edərsiniz)
Kadir -
Kadir - 5 gün önce
haber vermeden yapsanıza takip olayını
Sponge Bob
Sponge Bob 6 gün önce
Canlar❤❤
Sude Yıldırım
Sude Yıldırım 6 gün önce
ben gülmekten gerçekten işedim yaaa ağağağağa ölücemmmm
Sude Yıldırım
Sude Yıldırım 6 gün önce
ceyda ablaya sen çapkın mısındır diye sorduğunda fırat abinin ona pis pis bakmasına çok güldüm yaaa djahajajsjsj
Qəmər Mehdiyeva
Qəmər Mehdiyeva 6 gün önce
Hepsininde ablamız demesi😂😂😂😂
Editcik
Editcik 6 gün önce
Bence Saçma Bir İçerik.Yani MANTIKSIZ.
Yağmur Erdal
Yağmur Erdal 6 gün önce
Hiç kimse: Gerçekten hiç kimse: Fırat ve Ceyda : e buna bende bakarım Lvşxşzötlglv
Betül Tartar
Betül Tartar 6 gün önce
Fırat ve Uğur bakmış ayrıca illaki gözüküyo erkeklere böyle şeyler izletmeyin
Necla Aydn
Necla Aydn 6 gün önce
Alper abinin izin alma şekli : Ben müsadenle bakıcam aşkım
Alperen Kılıç
Alperen Kılıç 6 gün önce
Bakmadan önce özür dileyen Fırat sobutay adamlığı
S T
S T 6 gün önce
kjfgkjdfhgkjsdhf iyi güldüm hee :D
Şahmerdan Official
Şahmerdan Official 6 gün önce
Ah boncuk ah 😂
\ Enes Yıldız /
\ Enes Yıldız / 6 gün önce
Ceydecey ler burdaa
\ Enes Yıldız /
\ Enes Yıldız / 6 gün önce
Vaaay çap çap reiiisss
Ecrin Yıldız
Ecrin Yıldız 6 gün önce
7:28’de başlıyor boşuna izlemeyin
Yaren Şahin
Yaren Şahin 6 gün önce
Herkes:aşkım nereye bakiyosun Fırat abi Ceyda abla: aşkım bakabilirsin bende bakıyorum çok kasma kendini 😂
Tozκoᴘᴀʀᴀɴ İsκᴇɴᴅᴇʀ Fᴀɴɴ
Tozκoᴘᴀʀᴀɴ İsκᴇɴᴅᴇʀ Fᴀɴɴ 5 gün önce
😂😂
Utku Can
Utku Can 6 gün önce
Alperen zaten bir amburgerden bir vukâtı var😏
Gamze Şahin
Gamze Şahin 7 gün önce
Alper ve fıraaat bi aradaaa dldldödçsçxçsç
Emir Berkay GÜL
Emir Berkay GÜL 7 gün önce
İnşallah başıma gelmez
Wraith
Wraith 7 gün önce
Ceyda ve Fırat çifti dünyadaki en iyi çift olabilir mq dkwodowodkw
Berhan Başkaya
Berhan Başkaya 7 gün önce
Videonun 7.30dksi tamamen boş
Kaan Elmas
Kaan Elmas 7 gün önce
Betül ztn bi deri Bi kemik dokunsalar ölür neyine ölümcül bakış atıyon az kilo al kilooo
Zeynep Kömürcü
Zeynep Kömürcü 7 gün önce
Uğur abi 31 Ağustos diyince otomatikman doğum günüüüüüm diye bağırdım 🥰
Nisa Nur İlpars
Nisa Nur İlpars 7 gün önce
canlar burda mı
Eylül Elif Ekinci
Eylül Elif Ekinci 7 gün önce
Bence damla abla ile uğur abi çok iyi
Nurr
Nurr 7 gün önce
Bu bölümdeki çiftler Başka konseptlerde tekrar gelsin çünkü en sevdiklerimiz
Rabia Erten
Rabia Erten 7 gün önce
bence dipper hepsinden yaha yakışıklı
Kadir `CyreX` Özdemir
Kadir `CyreX` Özdemir 7 gün önce
Bu videoyu 3 4 kere daha çekerseniz sıkıntı olur,boşanma sebebi.
Elxan Kazimli
Elxan Kazimli 7 gün önce
Tozkoparan iskenderi bilenler frat albayram kim bilir
Zodym
Zodym 7 gün önce
fırat abi ve sezgi abla çok yakışıyor
Edanur Aydin
Edanur Aydin 8 gün önce
Yalnız alperin moralinin bozulması xd
Dolunay Gece
Dolunay Gece 8 gün önce
güzelim food wars animesini nelere alet etmişler ya 😂😂
Anime Sever
Anime Sever 8 gün önce
11:25 ordaki anime kızlarına gerçek değil diyen kalbimi çok kırdın anime kızları gerçektir
Anime Sever
Anime Sever 6 gün önce
@Zxynep_002 gerçekler inanıyorum saklanıyolar bulucam onları o zamana kadar cosplayerler idare eder bizi
Zxynep_002
Zxynep_002 7 gün önce
yoo değil nasıl olabilir 2 boyutlu hayali karakter nasıl gerçek olabilir ki ben de anime izliyorum
Buğra Boşver
Buğra Boşver 8 gün önce
Hani kadınlar tipe bakmıyodu?!
E____f
E____f 8 gün önce
Betülden gözümü alamıyorum çok hoş olmuş ve Alperle çok yakışıyorlar
Togxıt
Togxıt 8 gün önce
alper bakıp bakıp duruyor bakmadım diyor :D
Elif Settar
Elif Settar 8 gün önce
alper çok güzel bağırıyorsun gowksğslcğslsğdk
Umut Ahmet Çetin
Umut Ahmet Çetin 8 gün önce
Merak edene animenin ismi shokugeki no soma. Animenin konusu ister inanın ister inanmayın ama aşçılık yemek falan.
Özge Parlak
Özge Parlak 8 gün önce
En tatlı çift çap çap reis ve leyligül ❤️❤️
Roşhat Yıldız
Roşhat Yıldız 8 gün önce
Leyligüüülll 😂😂😂
5awet
5awet 8 gün önce
1:15 ablanın gülüşü: hea - hea - hea
Maggie Trupido
Maggie Trupido 8 gün önce
*Aşk yüzünden. Tanrı bizim yerimize ölmesi için Oğlu İsa Mesih'i gönderdi. Üçüncü gün O'nu ölümden diriltti.* *Şimdi. Yalnız İsa Mesih adına. Tanrı bize sonsuz yaşamın özgür armağanını verdi. Seni kurtaracak ve iyileştirecek.* *(gökyüzüne bak ve ona sor)*
CAHITARDA GURBUZ
CAHITARDA GURBUZ 8 gün önce
Ceyda ve Fırat ikilisi diyorum susuyorum. Muhteşemsiniz. 😄😄👏🏻👏🏻
Republic Of Gamers
Republic Of Gamers 8 gün önce
Bu video da şunu anladım gerçekten birbirlerini seven insanlar birbirilerine çok benziyorlar ruh ikizi dedikleri bu olsa gerek
Nermin Öncü
Nermin Öncü 8 gün önce
Fırat : Ceyda gözlerin nerede Me:yüzünde
Özlem Karaman
Özlem Karaman 8 gün önce
Çap çap reis ve leyligül canlar her yerde😍😍😍
Selen Turak
Selen Turak 8 gün önce
ycanlar burada mı
Rana
Rana 8 gün önce
Buraaak! Bakmıyorum! Buraaaak! Kdndncnddncmc
mehmet özgit
mehmet özgit 8 gün önce
duygularım karmakarışık uyanırım uyukularımdan +1
Miray Gölge
Miray Gölge 9 gün önce
Fırat sezgi çifti çok tatlııı
İbrahim İbrahimli
İbrahim İbrahimli 9 gün önce
22:45 biraz yuzunede bak😂😂😂😂
MURAT ANİMATİON
MURAT ANİMATİON 9 gün önce
Cihangir hoca
FURKAN KABAŞ
FURKAN KABAŞ 9 gün önce
Aaa boncuk hctytycyfg
Cansu Fırat
Cansu Fırat 9 gün önce
Yemin ediyorum en mükemmel çiftleri getirmişsiniz keyif kat sayım saniye saniye arttı. Her birini ayrı seviyoruz çok samimiler :D
Renkli Kakao
Renkli Kakao 9 gün önce
Ay ne kasmışsınız bakın gitsin bunla ne olacak yuh artık
sena karakaya
sena karakaya 9 gün önce
En tatlı çift yine Fırat Ceyda ❤️
Mine & Tatsumi
Mine & Tatsumi 9 gün önce
en sevdiğim seri askldnaspdlş
Nur'
Nur' 9 gün önce
Canlar : Nasıl şak diye burdayız :D
Bekir Yesil
Bekir Yesil 9 gün önce
8:12gülmekten ölenler
Azra
Azra 9 gün önce
Ceyda : göz takip cihazını nerden aldınız diyenler olmuş aşşağıya link bırakıyorum. Dememesine şaşırdım LAKWJWJWHJEHEU
EBRAR KIZDIRICI
EBRAR KIZDIRICI 9 gün önce
Alper Rende ne kadar bağırdı ya
Ömer Efe Yıldız
Ömer Efe Yıldız 9 gün önce
Cancıklar abone olmayıp like atmayandır aynı televizyonun eski kumandası gibi kırık dökük parçalanmış bir cisimdir
Buglem Dmr
Buglem Dmr 9 gün önce
Yok artık edep haya hayatınızın hangi alanında yaşıyor? Birde bunu gençlere normalleştiriyorsunuz yazık yani.
özgür elmas
özgür elmas 10 gün önce
tolunay la özden gelsin
YOUTUBERLARIN EVLERİNE TEPKİ! #2
28:58
TepkiKolik
görünümler 1,4 Mn
Yılmaz Erdoğan - Keşke Gelsen (Klip)
5:08
Yılmaz Erdoğan
görünümler 84 B
BİR GÜNLÜĞÜNE HAYATLARIMIZI DEĞİŞTİRDİK !
26:05
Dev Market Alışverişi ! Kendimizi Kaybettik
24:54
Noluyo Ya ¿
görünümler 1,9 Mn
KUTUDA NE VAR ?  CANLI OLSA  HAREKET EDER !
25:45
Noluyo Ya ¿
görünümler 1,7 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 - 75.Bölüm
2:14:58
Çok Güzel Hareketler
görünümler 2,2 Mn
ERKEKLER ADET/REGL SANCISINI DENEDİ!!!
20:11
TepkiKolik
görünümler 4 Mn
Yılmaz Erdoğan - Keşke Gelsen (Klip)
5:08
Yılmaz Erdoğan
görünümler 84 B
Survivor'a Veda Eden İsim... | Survivor 2021
9:50
Survivor Türkiye
görünümler 488 B
Acemi Anneler 98. Bölüm Fragmanı
0:41
Acemi Anneler
görünümler 153 B
Baraj 29. Bölüm 2. Fragmanı
0:56
Baraj
görünümler 896 B
Yasak Elma 100. Bölüm 2. Fragmanı
0:46
Yasak Elma
görünümler 3,3 Mn
Hekimoğlu 40. Bölüm Fragmanı
1:04
Hekimoğlu
görünümler 231 B
CEZALI TIKTOK YARIŞMALARI / Beyfendiler & Bilalgrass
10:01